Söndag

Igår blev det möhippa för Elin :)
Vi for först till Åre , där fikade vi på mammas jobb . Sen fick Elin blåsa glas :) Efter det så blev det uppdrag för Elin , och sen fikade vi på bageriet . Efter det så handlade vi och for till stugan vi skulle bo i , som ligger i Trillevallen .
När vi kom dit så fixade vi med middagen , efter det så badade vi . Eller förutom jag och Malin , vi orkade inte så vi la oss i soffan och somnade . När dom andra kom in så blev det efterrätt , en massa exotiska frukter :) Sen blev det lek ! Och där vid tre gav jag upp , så jag gick och la mej .
Imorse så vaknade man upp i en vaarm stuga . Vi klädde på oss , plockade ihop i stugan , gick och åt frukost och for hem .

Så just nu sitter jag här med Pix' liggandes på min arm och mår illa .. Hm .. 

Plus att det har gått fyra veckor och fyra dagar sen jag lämnade in min mobil , jag vill ha tillbaka den !

Kommenterat av andra...
Postat av: Tack!

Kul att du följde med Ida! Kram!

/Elin

2009-01-26 @ 15:43:42
Postat av: Elin

Hoppla, det blev en rubrik i från-raden - inte meningen...

2009-01-26 @ 15:45:07

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0