Pix' & Jag

Dagen har besått av skolan och tandläkaren typ .. Och på spanskan hade ju jag och Linnéa roligt . Haha , vi hittar alltid något att skratta åt :p "Skaaa" och "Como Te Ketchup" HAHA . Ojojoj :p
Efter maten så gick jag hit , till grönänge föratt skriva på min engelskauppsats , och jag är fortfarande inte klar . Så jag tror att jag ska ta en paus från den och packa ihop mina grejor och bråka med katten så kaanske jag kommer på något ..



ge inte upp & var bara dig själv ,
- livet är för kort för att vara någon annan .


Kommenterat av andra...
Postat av: Helen

Ha en bra pappavecka gumman. Älskar dig!

Kramar från Åre

2009-01-26 @ 20:16:42
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: ida

och du får ha en bra vecka i åre , älskar dej med !

2009-01-26 @ 22:00:29
Postat av: Anonym

Älskar dig med Ida hihi

2009-01-27 @ 18:02:37

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0