Ojdå ..

.. Jag har inte varit utanför dörren idag , oopps . Men jag hoppas på att det blir Emilia ikväll :)

Ja , det finns inte så mycket att skriva om idag :p haha , det har inte hänt så mycket ..

Jag kan berätta att jag och pappa spela gh4 i två timmar igår kväll/natt :p Och lite senare var Malin med oxå :) Och pappa kom på en bra idé , att vi skulle gå ihop och köpa Ac/Dc till gh tillsammans :)

Och appropå ingenting så vill jag ha tillbaka min mobil nu , det är 4 veckor och 5 dagar sen jag lämnade in den . Jag kommer inte få tillbaka samma mobil .. Om jag ens får tillbaka någon ..

Och jag måste klippa mej , jag blir galen på mitt hår ! :p haha


22 dagar kvar till Ac/Dc :D Jag längar !

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0