Kaaaaallt

Har nyss fått rast , så nu sitter jag , linnéa och sofie och väntar på att emilia och amanda kommer  hit så vi kan gå ner till bussen . Vi ska ha bad på idrotten . Jippie , vi kommer vara fem stycken tjejer (av tretton) som ska bada , (y) .. Noooot .
Efter skolan ska jag skynda mej hem och lägga mej under täcket i soffan , och titta på S.A.T.C . Jag håller på att frysa ihjäl och så har jag väldigt ont i huvudet . Bra Ida , ska du bli sjuk nu oxå ? Eller ... Jag måste plugga när jag kommer hem :/ . Jag kommer faila på proven ..

En sak som irriterar mej , är när folk baaara tänker negativt . Sluta med det , och tänk vad bra det kan bli .

Jag älskar min Robin <3


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0