Första inlägget !

Okej , jag ska försöka skriva varje dag :)

Jag kan berätta lite om gårdagen . Jag och pappa for till stan . Första så kollade vi runt lite , för senare skulle jag pierca mej :) i näsan ^^ Det gjorde faktiskt inte ont alls , och jag vetinte vad jag oroade mej för . Det gjorde snarare ont efteråt för då dunkade det i näsan :p haha . Sen kom Sandra och mamma , så vi gick och kollade på kläder till bröllopet :)
När vi kom hem blev det middag hos momma och moffa . Och där hittade vi några roliga bilder på pappa ;) eller hur , Sandra ?
Efter middagen for vi till farmor , för hon fyllde år :) Och så fick vi se klänningen som hon ska ha på bröllopet . Oooh så söt den är :)
Senare på kvällen så for Sandra , Malin och mamma på bio . Jag följde inte med för jag var förtrött :p Så jag stannade hemma och bråkade med Pix' . Efter ett tag så gick vi och la oss och tittade på Troja , en mycket bra film enligt mej :) Sen kom mi familia hem :) Och när filmen slutade där vid halv två gick jag och mamma och la oss .

Det var allt för mej . Adíos !

Kommenterat av andra...
Postat av: Emma

Välkommen hit! =)

2009-01-11 @ 14:48:24
URL: http://blueice.blogg.se/
Postat av: Ida

tackar :)

2009-01-11 @ 15:02:30

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0