Trött

Just nu känner jag mej allmänt trött och sliten . Har ont i halsen och är täppt i näsan .

Igår var det bröllop :D yeey . Var alldeles otroligt fint , började såklart att grina .
På morgonen så var det tipsrunda , det handlade om tomas och elin såklart . Bara föratt jag , pappa och sile kom på delad första plats med lars och helena så blev det en utslagsfråga . Och den vann jag , pappa och sile på ;) vi är bra (y)
När det var klart i kyrkan så racade jag , sandra , malin , anders och hanna tillbaka till ava garden föratt fixa med det sista . Sen vid middagen satt jag brevid Lotta , och vi hade det trevligt , fast jag blev lite irriterad på en viss person .
När vi hade ätit klart så blev det eldshow och fyverkerier , och sen blev det dans :) Och det slutade med att jag och lotta oxå dansade ;)
Efter ett tag så hade jag , pappa , sandra och malin allsång . Kanske därför jag har ont i halsen ..? :p Och sen så dansade jag och malin :)
Inte långt efter det så vandrade jag , sandra , malin och sile hemåt i kylan . När vi kom hem så gick jag och la mej på engång typ .

Så idag har jag inte gjort mycket , tittat på Wallander och Sveriges Värsta Bilförare . Lite senare blir det väl till att göra no . Jippie ..
Imorron äre skola igen , längtar efter mina vännor och min klass .


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0