Trött som aldrig förr

Så här trött tror jag att jag aldrig har varit förut :s

Har iaf fått lov nu , känns så sjukt härligt . Jag har varit galet stressad nu på slutet :s Med alla ao-områden , läxorna ..
Det skulle bli film-maraton med emilia ikväll , med det blir nog imorron kväll istället :)
Och appropå imorron så blire vemdalen , ska till robin :) <3

Gårdagen spenderades i åkersjön med la familia :) var först i anders stuga , sen åt vi middag på hotellet , och sen så kollade vi på relaxen . Och sen for vi hem ..

Skolan idag har bestått av slöjd , no och svenska . Och innan svenskan så gick emilia till attack mot linnéa :p haha .
Idag har jag även tittat på vänner , som jag inte har gjort på länge . Det var sandra och malin som gjorde så att jag ville titta på dom :p haha .

Nu är mina gratis sms slut :/ buhu .. Ska försöka fixa pengar igen ;)

Imorron <3

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0