Tomt ..

.. Nu var det ett tag sen jag skrev . Aja , ska ta igen dagarna :p

Lite smått om konfalägret :D
Lördag:
Det kändes som om vi bara åt :p haha . Vi hade oxå tävlingar , jag och Amanda vann på tipsrundan , vi kunde mest om samer ;)
På kvällen blev det iaf bad ute :) det var härligt , vi kastade oss i snön och hade allmänt roligt . Så nu har jag rivsår på benen och fötterna , det var is under snön :p

På söndagen så berättade samerna lite mer , och vi var hos renarna . Sen blev det hemfärd . Kom hem till en glad katt , som senare blev en djävul . Kastade sej på väggarna , och hon skulle enbart bråka . Tack Pixel , men jag vet redan vad du tycker om mej ..

Nu har praon börjat , är på Amarillys med Evelina :) <33
Igår så snittade vi blommor . Sen så fixade Evelina med blommor till bröllopet , och jag fixade med ljusen . Efter det så börajde vi med jirlangerna (stavas det så ?) . Men vi blev inte helt klar med dom , så idag har jag enbart hållt på med dom . Så min rygg är inte helt 100 % , inte min hals för den delen heller .

Igår blev det oxå dans :D jippie . Fast holy mama vad varmt det blir därinne , haha .

Jag älskar Robin <3

Kommenterat av andra...
Postat av: mandaa

jaa , snuskigt varmt , :p

2009-02-11 @ 14:23:06
Postat av: Anonym

Var och kikade lite på blommorna ikväll. Oj så fint det blir!

Kram från börjar-bli-lite-nervös-Elin...

2009-02-11 @ 20:46:44

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0