Imorron !

Imorron bär det av till sthlm :D Vi åker från dv klockan 07.10 :o Tåget går 08.00 .. Det betyder att jag måste gå upp typ 06.00 :o Ojoj , hur ska jag orka ? :p

Skoldagen har väl varit okej , var ovanligt seg då men .. Första lektion var slöjd , men jag glömde mitt broderi hemma , så jag gjorde no istället . Sen var det no , gick väl bra .. Och efter lunch svenska . Det kändes som om den lektionen var 78 timmar :o gick så otroligt sakta ..

Ikväll blire förhoppningsvis Emilia :D Jag saknar kvällarna med dej ! <3 . Jag måste även packa idag .. Borde egentligen börja med det nu , men jag orkar inte :p haha .

Party like a rockstar ! (;

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0