Back home again

Hemma igen från sthlm-trippen . Tågresorna kan man ju diskutera .. Men annars så var allt toppen :)
Lördag bestod först av tågresa . När vi kom fram så åkte vi till hotellet , och där packade vi upp . Sen drog vi in till stan ..? Säg till om jag har fel .. Där så åt vi på O'Learys (staving) .. Sen så åkte vi till en bar och satt där med måånga personer , orkar inte skriva upp alla namn :p haha . När vi kom tillbaka till hotellet så fixade jag , sandra och malin med sängarna . Vi tre trängde ihop oss i två sängar , haha . Det gick väl bra , lite varm bara :p .
På söndagenefter frukosten så for vi in till stan igen , där blev det shopping :D För mej blev det en hood-tröja , foundation , ett linne och parfym .
Sen på kvällen blev det Ac/Dc :D så sjukt bra :D Jag vill dit igen .
När konserten var slut så satt vi oss på globenhotellet , och så var det en person som verkade tycka om malin :p haha .
Igår så bestod dagen av tågresa och bussresa . Aaaaah , jag blir galen på sj !
Men när vi väl var hemma så blev det mat , och sen så skrev jag på min engelskaläxa hela kvällen .

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0