4 dagar kvar !

Sitter här och längtar som bara den !

Skolan har bestått först av no , där det gick ovanligt bra att hitta information . Sen engelska , där vi inte hade någon lärare , så vi satt och spelade kort .. Fast vi borde ha gjort annat :p
Sen idrott , som gick ovanligt segt .. Kanske var det på grund av mitt huvud höll på att explodera ..?
Sen på no:n så blev det bara labbar , jag var tvungen att göra klart alla idag , eftersom jag inte kan göra det på måndag . är ju ledig då ;) lyyx .

Efter middagen for vi till Ove och Maj . Vi tog med oss Lex så han kunde få vara med Astrid lite .. Men jag håller med mamma , Lex har nog bara en hjärncell .. Astrid morrar och skäller åt Lex , men han bara fortsätter vara allmänt störd ..
Appropå störd , så har Pixel dampat loss på mej idag .. Igen ..! Min hand är mitt bevis på att hon inte vill vara snäll med mej .. Den enda som jag känner som hon är snäll med är Emilia och Rolf :p

ROBIN <3

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0