Yey!

Ihelgen äre dans :) avslutning faktiskt, så vi får hoppas att jag inte gör bort mig på scen, haha.

Idag blev det stan med Emilia (a.k.a blondiie. Haha, du kommer aldrig slippa undan det namnet.)
Blev lite saker :p .. Sen så fikade vi på Törners, mys :)
Hela denna vecka har jag pluggat so som aldrig förr, har suttit som klistrad framför datan.. Känns lite jobbigt att jag knappt har gjort något annat..

Last christmas
I gave you my heart
But the very next day you gave it away.
Den låten har jag & Emilia gått & sjungt på heeela dagen, mys när det snart är jul :) & lov! Mys med familj & vänner, det gillas!

Även att jag saknar mamma & Emma galet mycket just nu.. :(

Kommenterat av andra...
Postat av: Mamma

Skönt att höra att du pluggat ordentligt, snart blir det ju jullov! Saknar dig oxå Ida. Vi ses om en och en halv vecka. Kram!

2009-12-05 @ 14:27:45
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0