Skoooooolan, som alltid?

Haha, jag har insett en sak, jag skriver alltid på tisdagar på skolan ;o knas..
Ajuste, Linnéa ville hälsa eller skriva nåt tydligen..
HEJ ALLA NI FINA LÄSARE! :D jag har damp IDAG!

Host.. Som alla andra dagar typ..? Näärå, nu ska jag vara snäll.. Fast Linnéa hade skadegläjde mot mig imorse på matten. Jag smällde i armbågen i bordet, & då var Linnéas skratt igång.. Tack för den ;o

Inatt sov jag dåligare än dåligast ungefär, hade jättte svårt föratt somnade, & när jag väl somnade så vaknade jag 70 11 gånger typ ;s isch..
Menmen.. I helgen så vare dans :D galet roligt, fast lite surt att vi måste vänta till februari innan vi får börja dansa igen.. :(

Snart äre looov, jippie! Då ska jag bara ta det lugnt med goosigaste vänner & familj :)

& jag vill ha tillbaka mina lösnaglar :(


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0