Blä!

Bläbläblä säger jag bara. Jag HATAR att må illa.
Mådde illa redan när jag vaknade, har mått mer eller mindre illa sen dess. Höll på att spy när jag var hos honey, så då skrek hon till mig att jag fick inte spy inne på hennes rum :D Så då gick jag till badrummet.. När mamma kom & hämtade mig så höll jag på att somna på vägen hem, lixom omöjligt att lyckas somna på den lilla biten.. Huvudet hänger knappt med, kroppen känns allmänt tung, känns som att jag inte har några muskler alls kvar. Så när jag kom hem tog jag vääärldens varmaste dusch, gosh så härligt. Sen tittade jag på film med mami & syster, Baksmällan. Rolig film detdär (y) & juste, jag har blivit trampad på av hunden, i magen! -_-
Men iaf, igår for jag till världens bästa. Haha, jag älskar våran humor :D & min svenska låg verkligen på minus igår natt, kunde inte prata alls. Blev utskrattad, fick en strumpa kastad på mig, osv. Ja, ni hör ju vad som händer när vi är med varann? Ojoj.
Fick även dissen från vissa människor, haha. & nu vägrar dom erkänna att dom dissade mig.
Aja, nu får vi bara hoppas att mitt illamående vill försvinna, föratt imorron ska jag åka till stugan. Blir där över nyår & några dagar till, mys.

Btw, Jag har världen bästa vänner. <3



Honey <3

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0